Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

«ΨΗΛΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ» ΑΝΝΑΣ ΜΙΘΙΚΩΤΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ

Εμφάνιση ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ.PNGΕμφάνιση ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΨΗΛΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ.jpg

Εμφάνιση ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ.jpgΕμφάνιση ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΑΝΤΙ ΣΙΩΠΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ  ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Κ. ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ.PNG

Η παρουσία σας θα ειναι τιμή μου στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του νέου μου βιβλίου
«Ψ Η Λ Α Φ Ι Ζ Ο Ν ΤΑ Σ  Τ Ι Σ  Λ Ε Ξ Ε Ι Σ...» που θα παρουσιαστεί σε μορφή μουσικής παράστασης 
την ΚΥΡΙΑΚΗ  11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016,  
στο ΖΑΠΠΕΙΟ ΜΕΓΑΡΟ ( αίθουσα 6) στις 7:30 μ. μ.

Αυτή την ιδιαίτερη στιγμή μου με χαρά σας περιμένω  να «ψηλαφίσετε» τις δικές μου λέξεις από το «αναλόγιο της παλάμης μου», λέξεις που θα αφηγηθώ μαζί τους εξαίρετους  ηθοποιούς ΠΕΓΚΥ ΤΡΙΚΑΛΙΩΤΗ και ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΤΖΟΓΙΑΝΝΗ. Λέξεις των μελοποιημένων ποιητών μας που θα ερμηνεύσουν ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΛΗΣ,  η ΜΕΛΙΝΑ ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ, ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΟΓΑΝΗΣ και η ΧΟΡΩΔΙΑ «ΝΗΡΗΙΔΕΣ» πλαισιωμένοι από κορυφαίους μουσικούς.

Το βιβλίο «Ψ Η Λ Α Φ Ι Ζ Ο Ν ΤΑ Σ  Τ Ι Σ  Λ Ε Ξ Ε Ι Σ...» είναι το "δώρο"  μου σε όσους αναζητούν:
Τη γαλήνη του Πνεύματος, την αέναη Δύναμη  της Αξιοπρέπειας αντίκρυ στο άδικο. Το θαύμα  της Αγάπης , τη γιατρειά των τραυμάτων του Έρωτα, της προδοσίας τα σημάδια. Την αξία της Απλότητας, τους καρπούς της Αυτοκυριαρχίας, το αληθινό σθένος της Υπομονής και της Επιμονής, το σκάφανδρο της Αισιοδοξίας, το βάθος της Σκέψης. Μια ζωή  Απλή, Σοφή και Ουσιώδη.

Κυκλοφορεί από τη ΒΕΓΑΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ , χαίρει της την αιγίδας του ΟΜΙΛΟΥ για τηνUNESCO Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος, στηρίζει με τις πωλήσεις του τις δράσεις και τους σκοπούς του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΤΥΦΛΩΝ και είναι αφιερωμένο στο πατέρα μου Γρηγόρη Μπιθικώτση και τον «πνευματικό» μου πατέρα Μίκη Θεοδωράκη που με έμαθαν να βρίσκω μέσα από νότες και ποιήματα το βάθος της σκέψης.
 
Εκ των προτέρων ευχαριστώ για την τιμητική  παρουσία στην ιδιαίτερη αυτή για μένα ημέρα που συμπίπτει με τη γενέθλια μέρα του ακριβού μου πάτερα Γρηγόρη, του δικού σας Μπιθικώτση.

Ε Ι Σ Ο Δ Ο Σ  Ε Λ Ε Υ Θ Ε  Ρ Η

Καλή αντάμωση

Με Εκτίμηση,
Άννα Μπιθικώτση