Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΛΕΥΣΗΣ
ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ




Λουτράκι 06 Δεκεμβρίου 2016


Δ Ε Λ Τ Ι Ο   Τ Υ Π Ο Υ


ΟΙ ΜΩΡΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΕΔΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΚΟΠΟΥ
ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ ΘΑΝΑΣΗ ΒΟΥΡΔΑ,
ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΣΥΡΙΖΑ...

Την ώρα που το έργο της επέκτασης του προαστιακού σιδηροδρόμου ως την οδό Αιγαίου Λουτρακίου είναι έτοιμο για υλοποίηση, με ολοκληρωμένα τα τεύχη δημοπράτησης, τα τεχνικά δελτία και τους επιβλέποντες μηχανικούς, ζηλωτής του «εκτροχιασμού» του έργου, αποδεικνύεται για άλλη μία φορά ο "στρατευμένος" γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Δέδες, ο οποίος αυθεντικός όπως πάντα, δεν μπορεί να ξεφύγει από την φύση του και το πολιτικό παρελθόν του, που τον οδηγούν σε νέες ″ακτιβιστικές″ δράσεις κατά των συμφερόντων του δήμου Λουτρακίου.

Δράσεις, που είχαν δημοσιοποιηθεί με αδιάσειστα στοιχεία από την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, χωρίς ποτέ να τις αντικρούσει, ακόμα και από την εποχή που ήταν αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας.
Αυτήν την φορά, ο Γιώργος Δέδες, σε μία θεσμικά ακραία, πολιτικά αμήχανη και απεγνωσμένη υγιώς σκεπτομένου ανθρώπου κίνηση, ευρισκόμενος οφθαλμοφανέστατα σε ιδεολογική όσμωση και πολιτική σύμμειξη με τον νεόκοπο πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ Θάνο Βούρδα, που μιλάει ως κλώνος του Γιώργου Δέδε, καταφεύγουν σε κατασκευάσματα και επινοήσεις, ώστε να δημιουργηθούν περαιτέρω παρελκυστικές συνθήκες για το συγκεκριμένο έργο, αδιαφορώντας επιδεικτικά αν φαλκιδεύονται και πάλι τα Δημόσια συμφέροντα.
Ενδεικτικό της δόλιας προαίρεσης του Γιώργου Δέδε, είναι και το γεγονός, πως αντί να υπηρετήσει με εντιμότητα και ευθύνη το Δημόσιο συμφέρον, κάνοντας από την πρώτη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων του, διεξοδική ενημέρωση στον αρμόδιο προϊστάμενό του υπουργό και προσωπικό φίλο του Χρήστο Σπρίντζη, ώστε να είχαν ξεκινήσει οι ενέργειες ένταξης του συγκεκριμένου έργου σε πρόγραμμα χρηματοδότησης, όπως ζητάει ο δήμος Λουτρακίου με 3 ειλημμένες αποφάσεις δημοτικού συμβουλίου και η ΔΙ.Σ.Σ.Α του ΟΣΕ με τα υπ’ αριθ. 113454 & 113032 έγγραφα της, ωστόσο, εδώ και σχεδόν δύο χρόνια βρίσκεται σε νήδυμο ύπνο, αποφεύγει όπως ο «διάβολος το λιβάνι» την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου και προβαίνει μόνο σε δηλώσεις κενές περιεχομένου, για να συντηρεί ένα δηθενοφανές ενδιαφέρον προς άγραν ψηφοφόρων!
Γι’ αυτό και στην σύσκεψη που έγινε πρόσφατα στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για σιδηροδρομικά έργα, μεταξύ των οποίων ήταν και ο προαστιακός του Λουτρακίου, ο Γιώργος Δέδες αν και γνώριζε πώς η μελέτη είναι έτοιμη, εποίησε την ″νήσσαν″, όταν ο "πεφωτισμένος" Θάνος Βούρδας, προσπάθησε να βγάλει αναποτελεσματική την μελέτη, δίχως όμως να την έχει δει, όπως ο ίδιος ομολόγησε, προκαλώντας την αντίδραση του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ Κωνσταντίνου Πετράκη, ο οποίος σημειωτέον είναι συγκοινωνιολόγος!..

″Γόρδιος δεσμός″ για το έργο
Επειδή την ΕΡΓΟΣΕ με επικεφαλής τον Θάνο Βούρδα κάποιοι την κατέστησαν ″γόρδιο δεσμό″ για την παρακαμπτήρια γραμμή Ισθμός - οδός Αιγαίου του Λουτρακίου, παρατίθενται αναλυτικά όλες οι ανακρίβειες και οι οξύτατες αντιφάσεις του:
Δεν έχει δει την μελέτη αλλά εκ προοιμίου την βγάζει ανεπαρκή, όταν αυτή έχει εγκεκριμένους ακόμα και τους περιβαλλοντολογικούς όρους, αλλά και την σύμφωνη γνώμη της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου.
Προσπαθεί να βγάλει αναποτελεσματικούς 60 μηχανικούς του ΟΣΕ, χωρίς να τους γνωρίζει, για να τους απαξιώσει.
Αρχικά διατυμπάνιζε πώς ήθελε να μεταφέρει την μελέτη για το έργο της επέκτασης του προαστιακού στο Λουτράκι, από τον ΟΣΕ στην ΕΡΓΟΣΕ, ώστε να βγάλει τα τεχνικά δελτία και τα τεύχη δημοπράτησης, όταν ο ΟΣΕ από το τέλος Μαρτίου του 2014 τα είχε αποστείλει στην περιφέρεια Πελοποννήσου, ενώ μόλις πριν έξι μήνες ζητούσε την χρηματοδότηση του έργου από τα συναρμόδια υπουργεία.
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, στο περιφερειακό συμβούλιο που διεξήχθη στην Κόρινθο, είχε δηλώσει εμφατικά, πως το συγκεκριμένο έργο ανήκει στη δικαιοδοσία του ΟΣΕ και δεν μπορεί κανείς άλλος να το ακουμπήσει!
Το ″κλωτσόσφαιρο″ της μελέτης που πάνε να ξεκινήσουν ο Γιώργος Δέδες και ο Θάνος Βούρδας αντίκειται και στον Ν.3891/2010 άρθρο 1 παρ2 & άρθρο 4 παρ. 5.
Ιδού κάποια κραυγαλέα παραδείγματα του αντιπαραγωγικού και εξαιρετικά επικίνδυνου τρόπου διαχείρισης της κατασκευής σιδηροδρομικών έργων που δεν συνάδουν με την επιτυχημένη και ορθή αξιοποίηση του υστερήματος του Ελληνικού λαού, από την ΕΡΓΟΣΕ:
- κατασκευή έργων υποδομής τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο χ.θ. 113+000 έως χ.θ.123+500 ΧΩΡΙΣ επιδομή, σηματοδότηση ηλεκτροκίνηση, προϋπολογισμός ΕΡΓΟΣΕ € 216 εκατ. όταν το εκτιμώμενο κόστος του ΟΣΕ είναι μόλις περίπου € 30 εκατ.
- επέκταση προαστιακού σιδηροδρόμου προς το Λουτράκι, εκτιμώμενο κόστος κατασκευής ΕΡΓΟΣΕ € 25 εκατ., σημερινός προϋπολογισμός από τον ΟΣΕ € 11,5 εκατ., ενώ με τον μειοδοτικό διαγωνισμό αναμένεται περαιτέρω μείωση και εκτιμάται πως το συγκεκριμένο έργο δεν θα υπερβεί τα € 8 εκατ.
- σήραγγα Καλλίδρομου, δημοπρατήθηκε το 1997, ακόμα δεν έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία, ενώ κόστισε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και κύκλοι του ΟΣΕ επιρρίπτουν ευθύνες για τις τεράστιες καθυστερήσεις σε μελετητικές αστοχίες της ΕΡΓΟΣΕ.
- Αληθεύει ή όχι πώς ασκήθηκε ποινική δίωξη μετά από εισαγγελικές έρευνες κατά στελεχών της ΕΡΓΟΣΕ, αφού διαπιστώθηκε ζημιά του δημοσίου, ύψους € 30 εκατ. από τις αλλεπάλληλες τροποποιήσεις μελετών για σιδηροδρομική σήραγγα στη Φθιώτιδα;
Συνεπώς οι 4 βουλευτές του νομού Κορινθίας έχουν μπροστά τους μία ακόμα ανάγλυφη προσπάθεια «εκτροχιασμού» του συγκεκριμένου έργου, έχουν καθήκον και χρέος απέναντι στους πολίτες -οι οποίοι βιώνουν του λιναριού τα πάθη από πολιτικούς σαν τον Γιώργο Δέδε- να εξοβελίσουν αυτούς τους εκτραχηλισμούς, που στόχο έχουν να χαλάσουν μία εμπεριστατωμένη μελέτη για να προκληθούν αντιδράσεις από τον δήμο Λουτρακίου, αλλά και για να μετατρέψουν το έργο σε φαρανωικό, με προϋπολογισμό μαμούθ, στέλνοντάς το έντεχνος στις καλένδες!
Καθήκον των βουλευτών Κορινθίας είναι, να προβούν στις άμεσες ενέργειες, ώστε το έργο να ενταχθεί σε πρόγραμμα χρηματοδότησης, να προκηρυχθεί και να κατασκευαστεί άμεσα.
Αρκετά περίμεναν και περιμένουν 17.000 πολίτες του δήμου Λουτρακίου -Περαχώρας και Αγίων Θεοδώρων και περίπου 100.000 παραθεριστές.
Σε διαφορετική περίπτωση οι 4 βουλευτές του νομού Κορινθίας θα είναι συνένοχοι σε αυτά τα καταχθόνια σχέδια, που φαλκιδεύουν τα δημόσια συμφέροντα, με μία καραμπινάτη διαστροφή της έννοιας της αντιπροσωπευτικότητας και μία ευθεία ακύρωση της λαϊκής εντολής, αλλά και του Ν 4277/2014.

Υ.Γ.: Επειδή ο Γιώργος Δέδες είναι τραγικά προβλέψιμος και προβλέψιμα τραγικός, θα ισχυρισθεί πως είναι αναρμόδιος για σιδηροδρομικά έργα. Για αυτό του υπενθυμίζουμε, πως πριν λίγες ημέρες επιθεώρησε με τον ομοϊδεάτη του Θάνο Βούρδα σιδηροδρομικά έργα στο Λιανοκλάδι!
Συνεπώς, όταν η θεωρία δεν συμβαδίζει με τα γεγονότα αλίμονο στην θεωρία. 

Dimitris Karapatas