Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Τι απαντά η σύζυγος του Κ. Μητσοτάκη για το πόθεν έσχες και τα ακίνητα στο Παρίσι


«Εύχομαι -ολόψυχα- η σύζυγος του νυν πρωθυπουργού να μην βρεθεί ποτέ στην θέση μου και να δεχθεί τόνους μοχθηρής συκοφαντίας, όπως εγώ, επειδή τυγχάνει να είμαι σύζυγος του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης», αναφέρει σε δήλωσή της η σύζυγος του προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη, Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, απαντώντας στην έντονη κριτική και τις επιθέσεις από την πλευρά της κυβέρνησης για το θέμα του πόθεν έσχες και την αγορά ακινήτων στο Παρίσι (δείτε εδώ).
Συγκεκριμένα στη δήλωσή της η κ. Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη σημειώνει τα εξής:

Από τότε που γεννήθηκα, έχω μάθει να σπουδάζω, να εργάζομαι και να προχωρώ αυτόνομα.
Ι. Αρχικά, έλαβα πτυχίο στις πολιτικές επιστήμες από το κολλέγιο της Βοστώνης, Chestnut Hill, εν συνεχεία έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στο πανεπιστήμιο Columbia και το 1996 ολοκλήρωσα την ακαδημαϊκή μου εκπαίδευση με δεύτερο μεταπτυχιακό τίτλο από το πανεπιστήμιο Harvard.
Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου διετέλεσα αντιπρόεδρος του Τμήματος Τραπεζικών Επενδύσεων στην Bankers Trust Company στο Λονδίνο.
Από το 1998 έως και το 2007 εργάστηκα στην Deutsche Bank, ως αντιπρόεδρος στο Τμήμα Θεσμικής Διαχείρισης Μετοχικού Κεφαλαίου και εν συνεχεία ως διευθύνουσα σύμβουλος, επικεφαλής της ιδιωτικής κάλυψης. Ακολούθως ίδρυσα μια ανεξάρτητη συμβουλευτική εταιρεία, την «MG Capital Advisor AE», το 2012 ιδρύσαμε μαζί με καταξιωμένους Έλληνες επιχειρηματίες την «Endeavor Ελλάς» και τέλος τυγχάνω συνιδρύτρια της εταιρείας «Zeus+Dione», η οποία δραστηριοποιείται στην γυναικεία μόδα.
ΙΙ. Το έτος 2006 η εταιρεία SCI PERSONAL VENTURES, ευρωπαϊκού δικαίου νομική οντότητα, στην οποία συμμετέχω με ιδία κεφάλαια, η προέλευση των οποίων δικαιολογείται πλήρως από τις κατατεθειμένες φορολογικές δηλώσεις μου, αγόρασε ένα ακίνητο 92 τμ στο Παρίσι. Προς το σκοπό αυτό η εταιρεία έλαβε δάνειο διάρκειας 25 ετών, νομίμως και διαφανώς, από την τράπεζα GE Money Bank. Το διαμέρισμα αυτό είναι σε μία περιοχή των Παρισίων, που διαμένουν άνθρωποι της τέχνης, μουσικοί, ζωγράφοι, συγγραφείς, δημιουργοί μόδας και σίγουρα όχι μεγιστάνες, όπως ανακριβώς γράφθηκε προς χάριν δημιουργίας άσαρκων εντυπώσεων. Ουσιαστικά το άνω διαμέρισμα είναι στην κυριότητα της δανειοδότριας τράπεζας μέχρι την ολοσχερή εξόφληση του δανείου.
ΙΙΙ. Από το 2006 έως το 2014 έζησα την δυσκολότερη φάση της ζωής μου, γιατί βρέθηκα μακριά από τον άνδρα μου, Κυριάκο Μητσοτάκη, τον σύντροφό μου και πατέρα των τριών παιδιών μας.
Μέσα σε αυτή την προσωπική δίνη, προσπάθησα να σταθώ όρθια, στην πορεία η ισχυρή αγάπη για τα παιδιά μας και το βάθος των συναισθημάτων μας ένωσε πάλι το 2014. Δυστυχώς η βιτριολική διάθεση κάποιων, από την επομένη της εκλογής του συζύγου μου στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, και η τοξικότητα της πολιτικής αντιπαράθεσης στην χώρα μας οδήγησαν στο σημείο, αυτήν την τραγική για μας περίοδο, να την μεταλλάξουν ως προσπάθειά μας να αποφύγουμε δήθεν την δήλωση πόθεν έσχες. Ουδέν αναληθέστερον. Ο άνδρας μου από το 2006 είχε δηλώσει στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής την υφιστάμενη διάσταση και το 2008 καταθέσαμε αίτηση συναινετικού διαζυγίου και ακολούθησε η πρώτη επ’ ακροατηρίω συζήτηση (ο νόμος τότε απαιτούσε δύο συζητήσεις για την έκδοση του διαζυγίου). Πλήθος από χολώδη δημοσιεύματα εκείνης της περιόδου ασχολούνταν με την χωριστή προσωπική μας ζωή.
Ο άντρας μου, μετά την διάστασή μας, σύμφωνα με το άρθρο 2 του ν. 3213/2003 (Πόθεν Έσχες) και την φορολογική νομοθεσία σταμάτησε να κάνει κοινή φορολογική δήλωση και στην δήλωση Πόθεν Έσχες δεν περιελάμβανε τα περιουσιακά στοιχεία τα δικά μου, σύμφωνα πάντοτε με τον άνω νόμο. Το ότι ο σύζυγός μου λειτούργησε απόλυτα σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις επιβεβαιώνεται και από την ΑΥΤ.ΤΜ.ΣΤΡ000910ΕΞ 2015 (ΦΕΚ Β 2579, 30.11.2015) των υπουργών Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων - Οικονομικών του ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα με την οποία «σε περίπτωση βεβαιωμένης διάστασης ή διαζυγίου η ΔΠΚ (Πόθεν Έσχες) υποβάλλεται μόνο από τον υπόχρεο και αφορά μόνο τα δικά του περιουσιακά δικαιώματα, ο οποίος δηλώνει συγχρόνως το γεγονός της διάστασης ή του διαζυγίου».
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι ο σύζυγός μου και εγώ λειτουργήσαμε απόλυτα σύμφωνα με το γράμμα του νόμου.
Στην δήλωση Πόθεν Έσχες, που θα υποβάλλει ο άντρας μου από την στιγμή, που η οικογένειά μας ενώθηκε ξανά, εκεί θα φαίνονται όλα τα περιουσιακά μου στοιχεία, όπως συνέβαινε με απόλυτη ακρίβεια και στο παρελθόν. Προς αποφυγή παρερμηνειών, γιατί από το 2015 μέχρι σήμερα δεν έχει κατατεθεί το «κοινό» Πόθεν Έσχες, πρέπει να διευκρινιστεί ότι αυτό οφείλεται στο άρθρο 66 του Ν. 4409/16, το άρθρο 20 του Ν. 4425/16 και το άρθρο 3 του ν. 4448/17, που παρατείνουν την προθεσμία υποβολής Πόθεν Έσχες για τις 13-4-2017 (όλοι νόμοι της παρούσας κυβέρνησης). Αυτονοήτως πλέον καταθέτουμε και κοινή φορολογική δήλωση.
IV. Τέλος, αναγράφεται αναληθώς στο συγκεκριμένο Κυριακάτικο έντυπο ότι δήθεν χρησιμοποιώ διπλό ΑΦΜ, επιχειρώντας να με εμφανίσει ότι μετέρχομαι τεχνασμάτων για να καταστρατηγώ την φορολογική νομοθεσία. Ήδη με εξώδικο, που έχει στείλει από τις 11 Μαρτίου 2016 ο πληρεξούσιος δικηγόρος μου Μιχάλης Δημητρακόπουλος στον συντάκτη αυτής της δυσφημιστικής πληροφορίας, του είχε καταστήσει γνωστό ότι το υποτιθέμενο δεύτερο ΑΦΜ μου ανήκε στον άνδρα μου, Κυριάκο Μητσοτάκη και εκ παραδρομής ο λογιστής μου, -άπαξ- όταν του ζητήθηκε το ΑΦΜ μου από την εταιρεία «Καλοφωλιάς» από αβλεψία, αντί για το δικό μου ΑΦΜ, έδωσε του συζύγου μου.
Και εδώ τίθεται το ερώτημα: και το θέμα του Πόθεν Έσχες και το ζήτημα του ΑΦΜ έχουν -ήδη- από τις 11 Μαρτίου 2016 με απόλυτη σαφήνεια απαντηθεί στον συντάκτη, για ποιό λόγο δεν έγινε σεβαστή η δημοσιογραφική δεοντολογία και δεν φιλοξενήθηκαν οι υπάρχουσες απαντήσεις μου στην κυριακάτικη εφημερίδα, ώστε ο αναγνώστης να έχει υπ? όψιν του και την δικιά μου εκδοχή και σταθμίζοντας να βγάλει τα συμπεράσματά του;
Η απάντηση είναι προφανής: κάποιοι προτίμησαν να σπαταλήσουν τα αποθέματα της δημοσιογραφικής τους αξιοπιστίας αρδεύοντας την πολιτική ιδιοτέλεια και σκοπιμότητα. Η προσφυγή στη Δικαιοσύνη αποτελεί ηθικό μονόδρομο για την προάσπιση της τρωθείσης τιμής και υπόληψής μου.
Εύχομαι -ολόψυχα- η σύζυγος του νυν πρωθυπουργού να μην βρεθεί ποτέ στην θέση μου και να δεχθεί τόνους μοχθηρής συκοφαντίας, όπως εγώ, επειδή τυγχάνει να είμαι σύζυγος του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
 Πηγή:  eklogika.gr